Як заощадити на вивезенні будівельного сміття?

Будь-який вид ремонту неминуче пов’язаний із утворенням великої кількості сміття. Його обсяги можуть досягати справді великих масштабів під час проведення капітальних робіт. В результаті позбутися будівельних відходів самостійно не тільки важко, а й іноді неможливо у зв’язку з існуючими законодавчими нормами, необхідністю використовувати велику техніку та іншими нюансами. Багато хто прагне заощадити, виносячи відходи на звичайний смітник або вдаючись до інших витончених методів. Однак справді економічний вихід у цьому випадку найняти спеціалізовану компанію. Сьогодні ми розповімо про те, як можна знизити витрати на вивезення будвідходів.

заощадити на вивезенні будівельного сміття

Топ-5 рекомендацій для економії

Насправді страхи щодо цін на професійний вивіз будівельного сміття сильно перебільшені. Насправді це допомагає значно економити час і сили, а також запобігати ризикам колосальних адміністративних штрафів, які загрожують за неправильну утилізацію будівельних відходів. Професіонали точно знають, як і куди вивезти будівельне сміття Київ.

Якщо ви прагнете максимальної економії, ми пропонуємо кілька дієвих порад:

  • Сортування сміття сприяє економії. Деякі види матеріалів можна здати за гроші або використати повторно. Наприклад, металеві конструкції можна зібрати і здати на брухт, що стане додатковим плюсом до бюджету. Дерев’яні матеріали можна використовувати на дрова. Також деякі компанії купують відпрацьований бетон, цеглу та плитку. В результаті обсяг відходів для платного вивезення поменшає. До того ж, набагато простіше фасувати сміття, яке вже розсортоване відповідно до типу матеріалів, габаритів та інших параметрів, тому вартість вивезення знизиться.
  • Відсутність терміновості та вивезення по буднях. Звичайно, професійні компанії можуть вивезти сміття в будь-який зручний для вас час. Однак з метою економії ви можете постаратися вибрати будні дні, коли вони завантажені менше, а тому тарифи на вивіз можуть бути нижчими. Також готовність трохи почекати позитивно позначиться на ціні. До того ж, є сенс робити замовлення заздалегідь.
  • Правильний контейнер оптимізує вивіз. Залежно від кількості будівельного сміття, що утворилося, може знадобитися машина різної місткості. Для невеликої кількості сміття достатньо стандартної газелі, яка обійдеться куди дешевше за спеціалізований контейнеровоз. Крім того, завжди краще робити замовлення з невеликим запасом, якщо об’єм сміття великий. Це дозволить вивезти всі відходи за один раз та уникнути додаткових витрат на повторний виклик.
  • Все пізнається порівняно. Сьогодні тих, хто вивозить будівельне сміття, безліч. Рекомендується порівняти пропозиції різних компаній, щоб знайти оптимальний варіант для себе. При цьому не варто звертатися до перших людей або тих, хто вирішив разово підзаробити. Це загрожує неправильною утилізацією, низькою якістю сервісу та іншими проблемами. Витратьте трохи часу та виберіть надійну компанію з хорошими цінами та репутацією!
  • Фасування сміття заощаджує час та гроші. Якщо співробітникам компанії доведеться займатися фасуванням по мішках самостійно, це вимагатиме додаткової оплати. Ви можете добре заощадити, розфасувавши сміття особисто.

До утилізації будівельного сміття слід підходити розумно. Користуючись простими рекомендаціями, ви зможете уникнути великих витрат та забезпечити вивезення відходів відповідно до закону.