Ваш офіс будується, переїжджає, робить реконструкцію приміщень, розширення чи зміну покриття для підлоги? Безумовно, все це призводить до покращення робочих умов, освіження зовнішнього вигляду приміщень і, ймовірно, створення нових робочих місць. Однак, крім позитивних сторін цих процесів, у них є одна спільна риса — створення великої кількості будівельного сміття. Не знаєте, куди його вивозити, боїтеся отримати штраф на викид сміття у недозволених місцях? Тоді вам — до нас!
Що робити з будівельним сміттям в офісі?
Після будівельних робіт в офісних будівлях і навколо них найчастіше утворюються гори відходів, що включають брухт цегли, дерева, бетону, металевих і покрівельних конструкцій, пластик, скло, електропроводку, побілку, і безліч іншого, що скупчується в купах.
Внаслідок внутрішніх перепланувань та інтер’єрних покращень будівельними відходами можуть бути старі міжкімнатні перегородки, меблеві елементи, покриття для підлоги, труби, плитка, техніка, скло, метал, ізоляція, штукатурка та інше. Це все може складатися всередині офісних приміщень або зовні, порушуючи естетику зовнішнього вигляду та робочі процеси організації.
З усіма цими відходами необхідно розібратися, щоб у співробітників офісу звільнився робочий простір, і вони могли ефективно виконувати свої завдання. Для цих цілей ідеально підходить наша підрядна організація, яка вже понад 20 років займається професійним вивезенням сміття з різних приміщень, у тому числі, офісних.
Ми гарантуємо:
- наявність у нас відповідного транспорту та кваліфікованих вантажників;
- оптимальні ціни, що розраховуються, виходячи з обсягу робіт (кількість сміття для утилізації, відстань від місця скупчення сміття до місця навантаження, необхідність наших пакувальних матеріалів, терміни прибирання та кількість вантажників);
- класифікацію ступеня небезпеки сміття (окремі види будівельного сміття можуть вимагати спеціальних умов утилізації);
- вивіз сміття на нашому транспорті до сміттєвих полігонів та його утилізацію відповідно до санітарних правил;
- зручний розрахунок із замовником за цією послугою.
Прорахунок вартості
Щоб отримати розрахунок точної вартості, ми виїжджаємо на місце розташування офісу для оцінки обсягів робіт на місці. Після складання кошторису ми погоджуємо його з вами, після чого підписуємо договір. Виконання договору відбувається у зумовлений час, зручний для вас, щоб мінімізувати порушення робочих процесів вашої організації. Після завершення робіт, ми надаємо необхідні для вашої бухгалтерії документи, такі як акт виконаних робіт та інші відповідно до ваших вимог.
Ми займаємося професійним вивезенням та утилізацією будівельного сміття в Україні ось уже понад 20 років. Тому ми знаємо всі нюанси та особливості наданої нами послуги. Отже, вам не варто турбуватися про якість та результат. Ваші співробітники також не повинні переривати свої робочі процеси, щоб займатися невластивою для них роботою.
Довіряючи нам, ви довіряєте професіоналам своєї справи!